Немає сумніву, що педагогічна практика – це важлива складова частина навчально-виховного процесу. Вона забезпечує поєднання теоретичної підготовки майбутніх докторів філософії з їх практичною педагогічною діяльністю, сприяє формуванню творчого відношення здобувача ступеня PhD до педагогічної діяльності, а в той же час дає можливість молодим фахівцям, які володіють сучасними методами наукових досліджень, передати свій досвід здобувачам молодших курсів. Саме тому обов’язковим компонентом освітньої складової підготовки за третім (освітньо-науковим) рівнем вищої освіти (освітній ступінь «Доктор філософії») за спеціальністю 162 «Біотехнології та біоінженерія» є педагогічна практика, яку здобувачі проходять у ІІ семестрі першого року навчання.
Кафедра біотехнології і мікробіології - Національний університет харчових технологій
КАФЕДРА БІОТЕХНОЛОГІЇ І МІКРОБІОЛОГІЇ
ФАКУЛЬТЕТ БІОТЕХНОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ, НУХТ Спеціальність 162 «Біотехнології та біоінженерія»