Кафедра біотехнології і мікробіології - Національний університет харчових технологій

КАФЕДРА БІОТЕХНОЛОГІЇ І МІКРОБІОЛОГІЇ

ФАКУЛЬТЕТ БІОТЕХНОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ, НУХТ Спеціальність 162 «Біотехнології та біоінженерія»

Корпорація «Артеріум» : «Поради здобувачам для пошуку роботи»

У чому ж секрет успішної співбесіди? Які принципи ефективного телефонного/особистого інтерв’ю? І нарешті, які саме знання та навички необхідні для успішного працевлаштування? Ми відкриваємо частину завіси тренінгу «Поради здобувачам для пошуку роботи», який був проведений 30 жовтня для студентів 5-го курсу факультету БТЕК Тетяною Волошиною – провідним спеціалістом з підбору та оцінки персоналу корпорації «Артеріум».

Отже, з чого ж розпочати пошук роботи своєї мрії? Відповідь доволі проста – з себе. А допомогти в цьому може SWOT-аналіз. Його принцип такий: визначаємо свої сильні сторони, потім слабкі, оцінюємо реальні можливості і, наостанок, приділяємо час загрозам, що можуть виникнути через негативні звички, які наче камінь тягнуть нас донизу. А далі найголовніше: мінімізуємо слабкі сторони або перетворюємо їх на сильні.

Що ж, ідемо далі, на черзі визначення пріоритетної роботи. Тут іще цікавіше: згадуємо улюблені предмети, застосовуємо на практиці навички комунікації та цікавимося інформацією щодо роботи у знайомих, викладачів, випускників, дивимося сайти пошуку роботи.

Ну от, тепер ми молодці, зробили все як треба, зібрали інформацію і сформували список компаній, в яких хотіли б працювати. Та цього замало. І тому наступний крок: перевірка на шахрайство. Не дивуйтесь, як показує практика, черга на співбесіді, платне навчання перед початком роботи та необхідність заплатити за будь-що, ще нікого до високооплачуваної роботи не доводили.

Далі написання резюме та супровідного листа, він же лист мотиваційний. Тут, як кажуть, усе в наших руках. Якщо ви креативний – вперед, але пам’ятайте: наша задача не просто виділитися, а виділитися з потрібної для роботодавця сторони і в тих випадках, де це дійсно доречно. Тож відкиньте шаблонні вирази і дійте!

Нам пощастило: резюме відібране і тут, як на зло, телефонують у незручний час. Ми в шоковому стані, говорити не можемо, думки плутаються. Але, не біда, зібралися з духом і у делікатній формі повідомляємо, що не можемо зараз розмовляти, вибачаємося ввічливо і просимо, щоб зателефонували пізніше або запитуємо про можливість зворотного зв’язку. Якщо ж обставини склалися по-іншому і нам зручно розмовляти, то впевненим голосом відповідаємо на всі поставленні питання, натякаючи, що вже завтра прямо-таки готові бути на робочому місці.

Можливий другий варіант: особиста співбесіда. Тут головне прийти підготовленим та щиро відповідати на запитання. Але не забуваємо мати при собі і свої запитання щодо майбутньої роботи – зацікавленість ще нікому не нашкодила.

Отже, підіб’ємо підсумки. По-перше, щоб успішно пройти співбесіду треба бути впевненим у собі, якщо є якась доля хвилювання, краще сказати про це одразу, так можна зняти з себе частину відповідальності. По-друге – креативність. Її можна виявити у розповіді про себе, при написанні резюме, даючи відповіді на запитання. По-третє – наполегливість та неабияка мотивація працювати і досягати більшого. А далі – усе просто: гарно навчалися і у вас високий середній бал – це однозначно плюс, високий рівень володіння англійською – неабиякий плюс, пунктуальність – теж плюс, займалися науковою роботою, співаєте, а може декламуєте на пам'ять вірші – це однозначно кілька плюсів. Ну ось – Ви – кандидат номер один. Успіхів Вам. Якщо ж ні, працюємо над собою і шукаємо роботу далі!

А тепер хочу поділитися враженнями щодо самого тренінгу. Якщо мені вдалося хоч трохи передати поради, настрої і емоції, які панували тоді на тренінгу, то всім, я думаю, зрозуміло, що слухати Тетяну Волошину було неймовірно цікаво. Ми сиділи, мов заворожені і намагалися запам’ятати по максимуму почуту інформацію. Дуже корисними були реальні приклади того, чого робити точно не потрібно на співбесіді чи, наприклад, у процесі пошуку роботи. Новою інформацією були принципи складання SWOT-аналізу та акцентування уваги на певних моментах для правильного оформлення резюме та супровідного листа. Ми дізналися, коли і як потрібно задавати питання про заробітну плату, щоб не здатися занадто зацікавленими в цьому питанні. Справжньою новинкою стало для нас, так зване, пост-інтерв’ю, в якому, за бажанням, можна реабілітувати себе у разі виникнення якихось непорозумінь під час співбесіди.

Корисне і нове під час прослуховування тренінгу для себе знайшов кожний слухач. Тема дуже актуальна на даний момент нашого студентського життя, коли приходить чітке усвідомлення того, що ще трохи і воно закінчиться, а нам потрібно буде шукати роботу. Тож щиро дякуємо за проведений тренінг корпорації «Артеріум» і особисто тренеру Тетяні Волошиній, а також дуже вдячні керівництву факультету БТЕК за надані можливості співпраці між студентами та майбутнім роботодавцем.

Події у світлинах

 Випуск магістрів. Лютий 2024 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2024 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2023 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2023 р. 

 89 Міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів. Квітень 2023 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2023 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2022 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2022 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2022 р. 

 Посвята в студенти. Серпень 2021 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2021 р. 

 87 Міжнародна наукова конференція молодих вчених, аспірантів, студентів. Квітень 2021 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2021 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2020 р. 

 On-line захист квалiфiкацiйних робiт ОС "БАКАЛАВР". Червень 2020 р. 

 Випуск магістрів та бакалаврів. Лютий 2020 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2020 р. 

 Вечір факультету. Жовтень 2019р. 

 Фотоконкурс «Мій улюблений куточок НУХТ». 

Архів

Ви знаходитесь тут: Домашня сторінка