Кафедра біотехнології і мікробіології - Національний університет харчових технологій

КАФЕДРА БІОТЕХНОЛОГІЇ І МІКРОБІОЛОГІЇ

ФАКУЛЬТЕТ БІОТЕХНОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ, НУХТ Спеціальність 162 «Біотехнології та біоінженерія»

Біотехнологія та освіта

Така цікава тема піднята перед здобувачами молодших курсів спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» Національного університету харчових технологій (НУХТ) та Миколаївського національного аграрного університету (МНАУ).

НАС НЕ ПОБОРОТИ…

МИКОЛАЇВ – МИ З ВАМИ!

УКРАЇНА ПОНАД УСЕ!

Адже незважаючи на обстріли, тривоги, тимчасову відсутність світла ми знаходимо можливість здійснювати освітній процес. За ініціативи декана факультету виробництва і переробки продукції тваринництва, стандартизації та біотехнології МНАУ,  д.с.-г.н., проф. Михайла  Гіля  здобувачі мали можливість доєднатися до лекції декана факультету біотехнології та екологічного контролю НУХТ Наталії Грегірчак на тему «Біотехнологія та освіта».

Здобувачі дізналися, що біотехнологія спрямована на дослідження можливості використання живих організмів або продуктів їхньої життєдіяльності з метою пошуку варіантів розв’язання сучасних проблем у медицині, сільському господарстві та інших сучасних галузях біотехнології. Один з напрямків біотехнології — генна інженерія, яка займається вивченням біологічних процесів у живих організмах для створення нових видів тварин, рослин, мікроорганізмів чи покращення властивостей тих, що вже існують, що передбачає опанування здобувачами відповідних освітніх компонент. Сучасні методи біотехнології дають змогу забезпечувати безліч людських потреб — від модифікації рослин для підвищення якості харчових продуктів до розробки життєво необхідних медичних препаратів, що потребує від здобувачів опанування дисциплін не тільки природничого спрямування, але і знання і розуміння біоінженерних процесів.

Завдяки крос-галузевій підготовці фахівці біотехнологи є і будуть затребувані не тільки на вітчизняному, але і на міжнародному ринку праці, що підвищує інтерес до цієї спеціальності. Адже вчені вірять, що в майбутньому біотехнологія також допоможе розв’язати сучасні проблеми, зокрема забруднення навколишнього середовища хімічними продуктами; брак очищеної та прісної води; дефіцит енергетики. Крім того, біотехнологія здатна підвищити рівень медичного обслуговування шляхом створення нових речовин медичного призначення та біологічних об’єктів. Тому і ЗВО України, які здійснюють підготовку фахівців цієї спеціальності за різними рівнями освіти відзначають у своїх освітньо-професійних програмах особливості підготовки фахівців та можливості реалізації заявлених цілей як за обов’язковими компонентами так і вибірковими.

А своїми враженнями від лекції, як завжди поділилися слухачі.

Здобувачка 1 курсу  бакалаврату спеціальності 162 "Біотехнології та біоінженерія" (НУХТ), Анастасія Сахневич:

«Почнемо з сьогодення. Я знаю, що буду навчатися найближчі 4 роки на бакалавраті, працювати, коли з’явиться можливість. Потім навчання на магістра. Я  уважно слухала лекцію, тому почула підтвердження своїх думок. А саме, що зараз все більше і більше набирає популярності серед роботодавців, надавати роботу, саме людям з повною вищою освітою.

Завдяки обраному закладу освіти – НУХТ, по закінченню навчання я отримаю прекрасну базу не тільки теоретичних знань, а й практичних. Завдяки цьому, я буду мати змогу досягти своїх мрій та бажань. На сьогодні це фармацевтична промисловість…

Мої емоції від лекції неймовірні! Мені було дуже цікаво її слухати, бо це стосується безпосередньо мене, моєї спеціальності та мого майбутнього. Я впевнена, що якщо цю конференцію слухали б майбутны вступники, то їх дуже привабила б 162-га спеціальність.

Мені було цікаво дізнатися прогнози експертів, що в найближчі роки рівень розвитку «біотехнологій» зростатиме на 9%. Виявляється, що українські кампанії, наприклад «Рошен», запрошує на роботу біотехнологів. Несподіванкою було і те, що Індія займає не останні позиції у виробництві біотехнологічної продукції.

Для мене чудовою новиною є те, що під час навчання ми можемо обирати вибіркові дисципліни не тільки у нашому університеті, але і те, що керівництво університету працює над можливістю, отримувати знання з вибіркових дисциплін у інших університетах.

З кожним днем я стверджуюсь в тому, що зробила правильний вибір, атмосфера БТЕК - фантастична  атмосфера. Майбутнє за біотехнологіями! Майбутнє за нами!

А через десять років, я бачу себе у сильній, вільній Україні. В країні, яка не тільки відновила свою промисловість, але й пішла набагато вперед (у плані  розробок, винаходів тощо) і є прикладом для багатьох держав. А я, як фахівець з досвідом буду займатися улюбленою справою та робити вагомі внески в науку та економіку держави.»

Здобувачка 1 курсу  бакалаврату спеціальності 162 "Біотехнології та біоінженерія" (НУХТ), Тетяна Топіха:

«Сьогодні я мала можливість відвідати надзвичайно цікаву відеоконференцію на тему «Біотехнологія та освіта». На лекції були присутні декан факультету БТЕК Національного університету харчових технологій Наталія Грегірчак і декан факультету ТВППТСБ Миколаївського національного аграрного університету Михайло Гиль, а також студенти цих закладів вищої освіти. Корисно було послухати і поспілкуватись про види біотехнології, де вона застосовується і про перспективи працевлаштування, здобувши освіту біотехнолога. У кінці лекції на нас чекав неочікуваний і приємний сюрприз.»

Здобувачка бакалаврату спеціальності 162 "Біотехнології та біоінженерія" (Миколаївського НАУ), Анна Гончар:

«Після закінчення навчання я бачу себе у професії біотехнолога, тому що без неї не обійдеться ні одна галузь господарства. Ця сфера є дуже перспективною, яка розвивається швидким темпом і для неї потрібні спеціалісти високої кваліфікації. Я буду брати участь у розробленні нових лікарських препаратів, вакцин і сироваток, які допоможуть побороти захворювання або важку інфекцію. Завдяки моїй участі у галузі біотехнології наша фармацевтична сфера зможе досягти нових вершин.»

Здобувач бакалаврату спеціальності 162 "Біотехнології та біоінженерія" (МНАУ), Олексій Шпаков:

«Через 10 років я бачу себе у професії біоінженера, тому що у мене є ціль - хочу зробити світ краще за допомогою біотехнологій...

Задаюсь питанням, чому деякі люди живуть до 100 років при цьому вживаючи наркотики, алкоголь і усіма способами намагаються себе поскоріше вбити. А деякі з самого народження приречені на страждання через хвороби (інвалідність) і намагаються прожити якомога щасливіше... Чому так відбувається? За що маленьке дитя отримує такі страждання? Це несправедливо! Це надає мені мотивацію на те, щоб змінити закон природи, про те що виживають лише сильніші. Невже людина не може вилікувати себе від хвороб, але може запустити ядерну бомбу на інший континент? Я цього не розумію. Також я не розумію чому людина приречена на смерть і не важливо ким вона була. За християнством, людина після смерті потрапляє у рай або пекло, але все одно приречена на смерть і відокремлення від рідних і близьких. Була вона вбивцею, гвалтівником чи доброю та щирою людиною, яка загинула через пандемію вірусу або старість – неважливо, це також не справедливо. Життя – це найцінніше, що є у людини, але не всі це розуміють. Нажаль перед смертю усі рівні. І це мені не зрозуміло. Хочу, щоб людина змогла керувати сама собою, а не Бог, закони природи чи щось інше. Тому я хочу допомогти людям боротися з хворобами і зробити людину вільною від законів природи, відкриваючи способи лікування невиліковних хвороб. Так я зможу виконати свою ціль – залишити свій внесок у суспільстві.»

Здобувачка бакалаврату спеціальності 162 "Біотехнології та біоінженерія" (МНАУ), Дар’я Логвиненко:

«Незабаром я бачу себе у професії біотехнолога-пивовара, тому що треба переосмислити цей напій, та винайти щось нове, те, чого світ ніколи не бачив, і найголовніше – не смакував.

А у питанні освіти завжди дуже важливо знайти необхідний баланс... Як то кажуть, будь-яка крайність – це завжди біда. Так само і з освітою. Потрібно приділяти навчанню стільки уваги, скільки ви можете собі дозволити. Крім того, важливо пам’ятати, що навчання не завершується після закінчення школи і університету, адже все наше життя – це і є навчання, а особливо цінним воно є тоді, коли пов’язане з улюбленою справою. Саме з таким підходом необхідно відноситься до даного питання, і тоді все буде добре.»

Здобувачка бакалаврату спеціальності 162 "Біотехнології та біоінженерія" (МНАУ), Маріна Палкіна:

«Через 10 років я бачу себе у професії біотехнолога, тому що біотехнологі- - фахівець широкого профілю, який працює у сферах медицини та сільського господарства. Біотехнологи – фахівці, які користуються попитом не лише в Україні, але й інших державах, тому ця професія буде розвиватися та приносити немалі гроші.

Також професія біотехнолога дуже цікава. І кожен рік у ній відкривається щось нове. Біотехнолог буде затребуваний завжди, тому що в цій професії дуже багато діяльності: створення лікарських препаратів, щеплень; селекція; науково-дослідна робота та викладацька діяльність. Особисто я про професію біотехнолога мріяла ще з 13 років. І ось я здобувачка спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» МНАУ.»

Події у світлинах

 Випуск магістрів. Лютий 2024 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2024 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2023 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2023 р. 

 89 Міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів. Квітень 2023 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2023 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2022 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2022 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2022 р. 

 Посвята в студенти. Серпень 2021 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2021 р. 

 87 Міжнародна наукова конференція молодих вчених, аспірантів, студентів. Квітень 2021 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2021 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2020 р. 

 On-line захист квалiфiкацiйних робiт ОС "БАКАЛАВР". Червень 2020 р. 

 Випуск магістрів та бакалаврів. Лютий 2020 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2020 р. 

 Вечір факультету. Жовтень 2019р. 

 Фотоконкурс «Мій улюблений куточок НУХТ». 

Архів

Ви знаходитесь тут: Домашня сторінка