Кінець семестру – час не лише для підсумків, а й для того, аби поділитися «рецептами» того, як зробити навчання цікавим марафоном з новими відкриттями та «крутими фішками» у прямому сенсі цього слова. Як приклад інтеграції активних методів навчання у підготовку магістрантів-біотехнологів і формування у них навичок soft skills, можна згадати креативні завдання з дисципліни «Новітні напрями у біотехнології. Модуль 1. Інновації у біотехнології». Під час опанування цієї, дуже важливої для майбутнього професійного розвитку, дисципліни, магістранти-біотехнологи під керівництвом лекторки, доцентки Вікторії Красінько, випробовували нові методи навчання, які виявилися цікавими та захопливими, і надовго збережуться у пам’яті. Студенти створювали тематичну настільну гру та влаштовували цілі театралізовані виступи, де розповідали про ДНК та ферменти так, наче це казка для малюків.
Кафедра біотехнології і мікробіології - Національний університет харчових технологій
КАФЕДРА БІОТЕХНОЛОГІЇ І МІКРОБІОЛОГІЇ
ФАКУЛЬТЕТ БІОТЕХНОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ, НУХТ Спеціальність 162 «Біотехнології та біоінженерія»